středa 24. prosince 2008

Jeee,to byla paráda!!!!:)


Myslím, že by ten Ježíšek mohl chodit častějc...dostala jsem plno dárečku...a krásnejch!!!

Rodiče jedli, pak mě maminka odnesla nahoru...a já myslela, že už se jdem koupat, a nic nebude..Ale pak najednou zavolal tatínek a spěchali jsme s maminkou dólu.

Stromeček celý prskal, bylo to fakt bájo. A pod stromečkem barevný krabičky.

Hned mi jednu dali do ruky.

Tak jsem začala trhat. To dělám moc ráda. Pod papírem, byly schovaný dárky, hračky a oblečení, prostě bomba!

Dostala jsem toho opravdu hodně...jezdící žabák s bubínkem, hračky do vody, mikinku, tričko, flaštičku na čajíček, ze který už budu pít sama, přeci nejsem žádný mimino :), veliký puzzle s čísly, a hodně kostek na stavění, aby se rodiče nenudili a já měla co bořit..

Dám vám sem pár foteček..

Víc fotek najdete na http://picasaweb.google.com/o.kozakova/Vanoce2008

Žádné komentáře:

Okomentovat